Augusztusi kedvencek és csalódások

augusztus 26, 2017

Augusztusban sok új terméket próbáltam ki , párról már olvastam vagy hallottam róla de volt amit a boltban láttam meg.


Elsőnek a kedvenceimmel kezdem.... hatalmas két új kedvencem a Catrice hd liquid coverage alapozó 010 árnyalatban és a Maybelline instant anti-age effekt korrektora light árnyalatban. Mind a két termékről olvastam már előtte, tartósságuk és fedésük igen magas , jól eldogozható.. minden sminkelésem alap termékei lettek.

👌💞

Következő egy pozitív csalódás... ezt a terméket születésnapomra kaptam Nyx linger matt folyékony rúzsa 06 árnyalatban.

Ezt a terméket régebben már más árnyalatban kipróbáltam de nem igen jött be :/ Gondoltam azért adok neki még egy esélyt és WOW imádom , teljesen más a tapasztalatom mint régebben , tartós, rögtön mattra szárad és nem morzsolódik. ✨

Számtalan pórustisztító tapaszt kipróbáltam több márkától is de valahogy egyik se ért el olyan látványos hatást mint a Rossmannba vásárolható JimJams mitesszer tapasza.

3db található a csomagban, eddig minden használat után megvoltam elégedve a végeredménnyel. 

Yves Rocher-ban sokszor megfordulok de eddig nem volt törzsvásárlói kártyám. Napokban igényeltem egyet ... és most ajándék  YVES ROCHER SEXY PULP ULTRA-VOLUME SZEMPILLASPIRÁL járt hozzá.

Már a feje is nagyon megtetszett, látványosan megnöveli a szempillák hosszát , tartós és ami számomra a legfontosabb dolog, nem ragadnak össze a pillák és elég maximum 2 réteg :) 

Útólsó nagy kedvencem a Dm saját márkás Kontúr ecsete.

Imádok vele bronzosítani, szépen viszi fel a terméket 😍

Sajnos néha mellé is nyúlók .. így volt ez a Dm saját márkás Sminkszivacsával.. 😕

Előző posztomban már láthattátok.. azt hittem szuper formája miatt nagyon jó lesz. Hát nem így történt, az összes alapozót magába szívja és amit fel is visz azt is foltosan maszatosan lehet vele eldolgozni a terméket. Talán por állagú termékkel fixálni még lehet vele, hogy ne vesszen kárba.😭 

Még egy rúzst kaptam ajándékba Maybelline VIVI MATTE LIQUID matt rúzsát piros színben.

Iszonyatosan pigmentált és könnyen lehet vele dolgozni , de sajnos soha nem szárad meg igazán , erős színe miatt sajnos látványos ha elkenődik és eléggé csúszkál a szájon. :( Inni enni nem lehet mert lejön rögtön.😬

Szem alatti részekre beszereztem egy fixáló púdert. RdeL Fixin Power átlátszó árnyalatban.
Nem rossz de nekem nagyon nem tetszik az "adagoló" része. Ahogy kinyitom a termék fele kiömlik, a szem alatt se ér el olyan nagy hatást amire egy sima púder ne lenne elég . Nem a legrosszabb púder amit valaha használtam de nem nyerte el a tetszését számomra.

Utolsó termék egy száraz sampon L'ORÉAL SZÁRAZ SAMPONJA.
Eddig más márkától használtam ilyen terméket de gondoltam kipróbálom ennek a márkának is a száraz samponját. Nem olyan nagy hatást ér el. SOS kell akkor használható de nagy csodát nem fog tenni.







You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts