DM/ROSSMANN HAUL

augusztus 16, 2017

DM/ROSSMANN HAUL


Már a smink, illatszer készletemet frissíteni kellett és rátaláltam pár új/jó termékre. Gondoltam megosztom veletek. :D

Külföldi beauty bloggereknél már nagyon sokszor láttam ezt a folyékony korrektor … és már végre Magyarországon is lehet kapni.


Maybelline The Eraser Eye (light)
Különleges fejével sokkal könnyebb a korrektort a szem alá felvinni. Biztos nagy kedvencem lesz.

A második korrektor már a jól ismert Catrice krém korrektora 001 (light) árnyalatban.

Erről a korrektorról már olvashattatok az „örök kedvenc” posztomban.

Nyáron még nagyobb törődést igényel a hajunk .. Az elmúlt hetekben a Pantene PRO-V sampont és balzsamot használtam és sokkal egészségesebb és fényesebb a hajam.

Szemöldök mániám miatt ebből a posztból sem maradhat ki pár szemöldökre való termék.
Eddig a Catrice szemöldök ceruzáját használtam, de nyár elején rátaláltam a MISS SPORTY 004 BLOND árnyalatú szemöldök ceruzára.
Az eddig legjobb szemöldök ceruza amit valaha használtam , enyhén vörös és barnás pigmenteket tartalmaz, így a vörös hajamhoz teljesen illik , könnyen lehet vele dolgozni,
és amit az utóbbi időben észre vettem .. a Balaton vízzel is könnyen megküzd és a helyén marad J

Asszem egy darabig elég lesz :D
Szemöldökre való termékeknél maradva, újra vettem az Alverde Szemöldökfixáló spirálját (blond árnyalatban)
Már első próbálásra kedvenc termékem lett így szerintem másodszorra se fog csalódást okozni J 

Fixálja a szemöldökszálakat és ki is tölti a hiányzó részeket.

Az alapozót személy szerint Én mindig szivaccsal viszem fel és dolgozom is el.
Megláttam ezt a szivacsot és nagyon megtetszett a formája , szem alá extrán jól jön a lapos feje J
Ragyogás, csillogás kötelező!! :D , ezért egy új Highligter ecsetet szereztem be.
DM saját márkás ecsetei közül. Párszor már használtam, rendkívül puha, pufi a feje és a szálait se hullajtja.
Még két ecsetet beszereztem…
Egy kontúrecsetet, rövid szőrű, tömött fejű így tökéletes por és folyékony állagú termékek használatára is.

Utolsó szerzeményem egy két oldalú szemhéjecset, ilyen ecsetet már pár hónapja beszereztem és nagyon szépen vitte fel a terméket,
így jó ha még egy lesz a készletemben.. :D





You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts