Trend It Up

május 26, 2017

Dm új saját márkás terméke a Trend It Up. Instagrammon és az üzletekben is láttam a terméket.
Árban egy közép kategóriás termék. Kíváncsi voltam ehhez az árhoz milyen minőséget kapok.
Első körben 3 terméket választottam. Próbáltam úgy választani , hogy szájra ,arcra és szemre való termék legyen közte.

A pultnál elsőnek a szájra való termékek varázsoltak el. Nagyon nagy választékban kapunk rúzsokat , szájfény , folyékony rúzs , matt rúzs és egy újdonság por állagú rúzs. Én választásom egy Ultra Wear Nude matt ajakceruza volt 010 árnyalatban. Termék 1200Ft körül volt. Nagyon szép színű a termék és nagyon tartós , úgy érzem nagy kedvenc lesz számomra a jövőben is .
 Következő egy szemhéjpuder paletta volt The nudes paletta 030 árnyalatban 1799Ft-ért kapható , asszem még 2 fajta volt de nekem ez tetszett meg a legjobban. Nagyon szép rózsaszín és barnás színek találhatók benne. Matt és fényes színek is megtalálhatók benne egyaránt. Pigmentálsága maximális és rendkívül tartós akár szemhéj bázis nélkül is a helyén marad a termék
.
 És az utolsó választásom egy folyékony korrektor volt szem alá , a 020 árnyalatban aminek ára 1500Ft környékén volt. Ebből a termékből 2 fajta kapható. Egy rózsaszín hatású és egy sárgás színű, nekem inkább a sárgás / bőrszínű passzolt jobban a bőrömhöz. Nagyon nagy plusz előnye van számomra, a korrektor feje , kerek ecset szerű amivel sokkal jobban tudom a terméket felvinni a szemem alá. Lágy a textúrája így nem fog a szem alatti kis gödröcskékbe nagyon beleülni. Személy szerint én egy szivaccsal dolgozom el , és tökéletes végeredményt kapok.
 Mind a három termék minőségével , és árával is megvagyok elégedve, szerintem több terméküket is kipróbálom.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts